Fiern un Godes doon!
Spennen statts Geschenke.

Grünn to'n Fiern in de Familie ünner Frünnen oder Kollegen gifft dat vele: Geburtsdagsfiern, Firmenjubiläen, Deenstjubiläen etc. Wenn Se een Fier plont, verzicht Se doch eenfach mol op Geschenke. Wünscht Se sik von Ehr Gäst een Spenn för de Plattdüütsch-Stiftung Neddersassen. Gäst stütt een goden Zweck giern, wenn se weet, dat de Gastgeber mit Lief un Seel dorachter steiht.

Roopt Se uns an, wenn de Idee " Fiern un Godes doon! Spennen statts Geschenke" no Ehr Mütz is. Wi beroot Se giern, wie dat aflopen kann.

Bispeel:

Heiner (Heinrich) Schlichtmann ut Middelskark in’n Olen Land is de ierste Plattdüütsche in Neddersassen, de sik to’n Geburtsdag statts Geschenke Spenn för de Plattdüütsch-Stiftung Neddersassen wünscht hett. In sien Inlodung hett de schreven:

„Dor lett sik nu nix an ännern, an’n 21. in’n Novembermoond 2008 warr ik 70 Johr oolt. Ik würr mi bannig freien, wenn Ji an den Obend Tiet harrn, dat een lütt beten mit mi un annere Frünnen to fiern un wi een poor kommodige Stünn mit enanner verleven kunnen.

Bevör Ji jau lang den Kopp tobrekt, wat ik mi denn so wünschen kunn, harr ik dor enen Vörslag. Ik müch jau bidden, de „Plattdüütsch-Stiftung Neddersassen“ wat Godes to doon.

Empfänger: Plattdüütsch-Stiftung Neddersassen
Konto: 105106
BLZ: 24151116
Bank: Kreissparkasse Stade“

Heiner Schlichtmann sien Familie, sein Noverslüüd, sien rotarischen un politischen Frünnen, de Weggefährten von’n Tourismusverein Altes Land e.V. all hebbt se de Plattdüütsch-Stiftung Neddersassen wat Godes doon. Dat hett fix bottert för de Stiftung. Danke Heiner Schlichtmann!

Spennt hebbt: Otto un Christiane Brammer, Firma Alwin Gräper (Karin un Klaus Ropers), Werner Uhtenwoldt, Dirk un Liesel Scholl, Vera Dehmel, Günter Schoppe, Sven Eckhoff, Bernd un Elke Kessel, Bernd un Catrione Wesselhöft, Wilfried Schliecker, Hein un Renate Somfleth, Carmen un Egon Ohlrogge, Reederei Gerd Ritscher GmbH (Gerd un Anke Ritscher), Heinz Cordes, Helmut Ölkers, Claus un Hanna Gerkens, Hansotto un Anneliese Nodop, Jörg un Inge Pollmann, Dieter un Ursula Schilling, Günther Warzecha, Andrea un Ulf Schlichtmann, Kurt Schwerdtfeger, Waltraut Heitmann, Rudolf Stechmann, Heinzfrieder Dürkes, Gertrud Witt, Hans-Heinrich Dehmel, Gerd Lefers, Hein un Marga Garrn, Heinz Bösch, Peter Garrn, Peter Quast, Hinrich Stechmann, Gabriele Nissen, Hans Jarck, Vera Bochdalofsky, Lore Kruse, Erich Mehlert, Hans Gosch, Eva Caselmann-Kops.

Engagement över den Dood rut -
Kondolenzspennen in’n Truerfall.

„Merrn wi in’n Leven sünd mit den Dood ümfungen,“ heet dat in een old Karkenleed. De latiensche Text „media vita in morte sumus“ is al meist dusend Johr old. Wenn wi den Dood ok in’n Alldag bisiet schuuvt, is he doch Deel von uns Leven. Nüms weet, wo lang he blieven kann.

De Dood von enen Minschen, de uns noh steiht, stellt uns op een swore Proov. Ümso mihr sünd wi dankbor, wenn Se in disse swore Tiet denn Willen hebbt, de Arbeit von de Plattdüütsch-Stiftung to stütten. Se helpt dorbi, dat ok uns Kinner un Kinnerskinner Plattdüütsch verstohn un snacken köönt, wenn Se op Kranz- un Blomenspennen verzicht un dorför to Spennen för de Plattdüütsch-Stiftung Neddersassen oproopt. För Ehr Vertroon von Harten Dank!

Bispeel:

Elsbeth Allers
* 1920 Hemmoor + 2007 Neunkirchen

Elsbeth Allers absolvierte eine Hauswirtschaftsausbildung, war lange Jahre Kreisjugendpflegerin und lebte und arbeitete mit ihrer Familie auf Hof Scholien in Neuenkirchen. Dazu zählten fünf Kinder und sieben Enkelkinder.
Ihre plattdeutschen Geschichten und Gedichte schrieb sie zunächst nur für sich und "für die Schublade". Sie zeugen von Freude am Leben, einem festen Glauben und sind trotz Schicksalsschlägen immer mit einem feinsinnigen Humor versehen.
Im Büchlein "Een Licht för di" zu ihrem 80.Geburtstag und in den Anthologien des Plattdüütschen Schrieverkrings twüschen Elv un Weser sind eine Auswahl zu lesen.
Am Ende ihres Lebens erbat sie statt der Kränze auf dem Grab entsprechende Spenden an die Plattdüütsch-Stiftung Neddersassen und ihre Familie entsprach diesem Wunsch.

Spennt hebbt: Albrecht Ayecke, Liese Lotte Beckmann, Werner Beckmann, Ruth Braas, Friedrich W. und Barbara Büchsenschütz, Joachim Buhr, Werner Buhr, Peter und Dorothea Bulle, Albert Cordts, Erika Cordts, Christel Detzner, Thomas Dock, Michael Draskovic, Andre Engelking, Hans Esselborn, Heinz Fach, Theodor Feldewert, Gerhard und Marianne Frey, Karlheinz und Gisela Halter, Dirk Heitmann und Birgit Schoewe, Claus Hinrichsen, Karl-Heinz Hinrichsen-Mohr, Familie van Horn, Irene Ibs von Seth, Helmut und Helga Kirchner, Elisabeth-Charl. Kleist, Lydia Klünder, Ursula Kohlstadt, Ulrich und Ilse Korff, Manfred Kröncke, Klaus Krüger, Frieda Küver, Landfrauenverein Land Hadeln, Christa Linge, Herluff Loeck und Waltraut Kassel, Rolf und Ursula Mahler, Gisela Meyer, Gerda Mundt, Albert Wilhelm Oest, Elsa Rennert, Olga Rieper, Ernst-Otto von See, Charlotte Schorr, Anita Schröder, Johann Schult, Ernst-Hermann Steffens, Hartwig Stelling, Ursel Utenwold, Günter Woltmann, Wilfried Würdemann, Würdemann wg. MVM-Schrieverkring.